Marion is a hot-headed, free-spirited woman, carefree and uncompromising, as if the teenager in her had not quite disappeared. At her godson's birthday, she meets Clément, a captivating, provocative teenaged child. They begin to play a game of seduction; then turmoil sets in, followed by desire and suddendly, love. It is the story of his love.