Hoping to re-connect with the one big lost love of his life, Sidney sends Coreen an airline ticket and asks her to meet him in New York. Passing time, waiting for Coreen to arrive, Sidney meets Amy who is leaving New York to start over after a failed relationship. The two of them spend a day together...