Hanna is a confused young woman who suddenly leaves home for no obvious reason: she just goes out to do some shopping and does not come back. She gets on a bus and sets off on a trip around Poland. Her partner Pawe? searches for her all over, also setting out on a journey with the aim of finding her. In the meantime, Hanna is trying to escape from her past, and in particular from Pawel. Both Hanna and Pawe? are taking the same route: Hanna by running away from him, Pawe? by searching for her. During these two identical and separate journeys, they meet strange and fascinating characters along the way - people just like them, who cannot find their place in the world.