Every year, in summer, on the pier in Trapani, an arm's length of sea from Africa hundreds of Tunisians, coming from all parts of Italy and Europe, queue under the August sun to board the boat sailing for Tunisia to spend their holidays with their native families. They are those who have made it and every year they return back home to speak of their European "dream"...