Michele and Ioan are two young men looking for a stable job, a task which seems endless and every day more distant. Lionello is over forty, and eventhough he has been fired from the cleaning company at Termini station, he goes on pretending he is still working, in order to avoid the humiliation of being unemployed Ioan, a young Romanian imigrant having fled his country because of the revolotion, meets Lionello at the train station. Ioan rents a room in Lionello's house and the two of them dream of opening up a restaurant together on the Danube. However, one day Ioan is spotted by a photographer who will end up turning him into a cover boy sensation...