This is the story of the encounter between Paolo and Céline. The journey of a love affair thwarted by the course of time and the unfolding of their almost parallel existences, lived out at different speeds. In the social circles and real, everyday life of Rome, Paolo and Céline continually cross paths; but their individual dramas, loves, major and minor commitments prevent them from noticing one another.