Two extraordinary and glamorous personalities from the 70s. The famous couple haven’t met for 30 years. Even worse: they have done everything in order not to see each other again, after a sudden separation. But when Louis arrives in London to make his 34th film, the organisers of the Batar decide to present him with a Lifetime Achievement Award and ask Alice to do the honours...