Ten year-old Betty is afraid of ghosts and dark corners. When her sister Agnès leaves to go to high school, Betty is left by herself, between her parents, Régis and Mado in the middle of a marriage crisis, and Rose, the almost dumb maid. That’s when Yvon steps over the wall between the garden of the family house and the asylum that Régis manages. Moved by his frailness, Betty hides Yvon for several days inside the cottage where the bicycles are stored. Betty tells him her fears and joys and slowly Yvon becomes her best friend and confident, even though Yvon does not speak much. However, little by little, they grow closer...