Peter is a successful broker in Budapest. One day, two events turn his world upside down and confront him with the shattered remains of his life. A very important client suddenly demands to cash out all his money, which Peter has lost. To make matters worse, Peter receives an anonymous positive pregnancy test. His way of living is at stake and Peter starts to question this very life.
A chance for a new beginning arises but will Peter have the courage to leave his past behind ?