The famous ski-jumper Matti Nykänen won everything possible during his career: four Olympic gold medals, seven World Championship titles, four World Cup tour championships and forty six World Cup circuit victories. Once his career as a professional athlete ended, however, the other side of his personality emerged into public view in all of its vulgarity.