A woman, Darling, who leads a difficult life who, instead of pitying herself, chooses to fight. In an attempt to deal with her problems and give some sense to her life, Darling leads a disorderly life where she invents, embellishes and puts on a show, wanting to seduce in spite of everything. Naïve and cheeky, instinctive and courageous, she possesses the vital force of a tragic heroine.