Sondra Pransky, an American student journalist visiting London, happens upon the scoop of a lifetime. While watching a stage performance by magician Sid Waterman, Sondra is contacted by the ghost of a journalist with a scoop - the identity of "the Tarot Card Killer." The trail leads to handsome British aristocrat Peter Lyman, with whom she falls head over heels. Soon, Sondra finds that the romance of her lifetime may very well be the dangerous scoop for which she is in hot pursuit.