Óscar, a man who has to wait for his girlfriend until she gets out of work, walks into a bar. The bar´s wall is covered with photographs. Óscar asks the waiter about the photos, and he answers that they are customer’s photographs, friends of theirs, and normal people who brought the photographs to contribute to the bar’s decoration. Óscar and other customers look at the photographs at different moments. The pictures are the door to moments in the lives of people that could be any one of us. Someone who crosses the street, some drug dealers playing cards, some workmates having a drink in a bar... In short: everyone lives the way they have to. And then, something happens...