Joe Fallow works nights driving a street sweeper, hangs out in a cafe with his one and only friend, and is helplessly in love with waitress Heather. Then one night an ailing Grim Reaper comes to him with an offer...to be trained as his replacement, dispensing supernatural justice in the afterlife. Now someone is breaking down the walls between our world and Hades, and Joe must prevent the ancient moat of Souls from opening or there truly will be Hell on Earth. But he cannot let go of the life and the girl he left behind.