Eve, a hotelier's daughter, and Magdalena, a sociologist who works as the dominatrix "Lady Maria" in a S&M studio, meet coincidentally. Fascinated by the bizarre world of Lady Maria, Eve begins to search for her own identity and goes on an odyssee through the empire of sexuality - a journey to the hidden places of our soul. A provocative and poetic film about obsession and loneliness, about secret desires and public moral: 24 hours a day, 7 days a week.