A small-time crook, who is released from prison meets a woman who lives "imprisoned" on a mountain making coal. She has made peace with her hard life and her solitude. He is faced with his need to start a new life. In each other's deep, true desire, they both recognize their own. But in order to be together, they can trust no other.