A crooked comedy about Kalle, a nice middleclass kid, who because of a debt and old friendship ends up as a 'fidibus', a gofer, for the harsh baron Paten. But only until Paten is anything but innocently jailed and asks Kalle to mind the store while he is gone. No one touches Paten's money, Paten's car or, least of all, Paten's girl, Saby, who is dumber than water, a tacky dresser and unable to apply make-up properly. She is better looking without it anyway and she is really cute when she is sleeping.