Tony has just gotten through a sentence for violent behaviour. He promises to improve his ways and is finally granted a few hours alone with his two children. They celebrate the reunion by going to the movies to see a new film by the famous, critically acclaimed Danish director Claus Volter. But the film is not the masterpiece it is said to be on the poster; the children are crying and Tony cannot get the money back he spent on tickets and candy. Tony does not give up; he seeks out Claus Volter in order to get an explanation and a refund. It is however easier said than done to get money out of a world-renowned filmmaker.