Will is a successful landscape architect. His young, vibrant company, which he runs with business partner, Sandy, has recently relocated to King's Cross, the centre of the most ambitious urban regeneration site in Europe. Their state-of-the-art office immediately attracts the attention of a local group of thieves. After one of the break-ins, Will follows 15-year-old freerunner Miro back to the apartment he shares with his mother, Amira - a refugee from Bosnia. With his relationship with Liv - his beautiful Swedish partner - already in crisis, Will embarks on a passionate journey into both the wilder side of himself and the city in which he lives.