A romantic comedy set in the mid-eighties about a working-class kid as he navigates through his turbulent first year at University. On his way to achieving his long-held ambition to appear on University Challenge, he falls in love with his beautiful teammate and forms a plan to win her heart through his advanced general knowledge skills. Starter For Ten is a charming coming of age comedy about loyalty, class, falling in love and the difference between knowledge and wisdom. Based on David Nicholls best selling novel.