An old house in London on a bitterly cold night. In the house, a crowd of people are gathered, young and old, their rapt attention fixed on one man, Simon Puritan, a medium. A man who talks with the dead. Simon picks a husband and wife in the crowd and tells the husband that their deceased daughter is in the room with them. The husband is in shock as Simon tells him things that only he and his wife could know, delivering the husband a message from his daughter - a message of hope and love from the afterlife. The husband is a changed man; the pain in his eyes has vanished.