Paris, 2005, organized crime. Claude Corti, 50 years, is one of the rare men to be able of the trade. Procuring, traffic of narcotics, counterfeit bills, cars, rackets, steerings, he knows all that it occurs in his zone from influence and takes a commission on all. He hates to be forgotten, he does not hesitate to show it. No scruple, no moral, never forgiveness. He is paranoiac and violent, that enables him to survive. Franck, 30 years, is a professional killer. He is close to Corti but is due to his independence. Intelligent, effective, Claude relies on him. Just enough so that his business starts to be put out of order. Simple paranoia or beginning of a plot?