The misadventures of an gangster who escapes from prison and who wants to quit the crime world. Having killed a criminal as pay-back, he goes to Marseille to head abroad with his girlfriend. But a lack of money forces him to accept a job, a hold-up, to settle accounts with the victim’s brother, all this with the cops on his tail.