Life with Hannah is anything but easy. She is young and pretty, but also deeply mysterious and enigmatic. Floating between her bare apartment and gloomy photo lab, she has wrapped herself in a cocoon of Inapproachability. Neither her work colleagues nor her partner, daughter or parents can pierce Hannah's armor of rules, rituals and barriers. As this artificial sense of security is successively infiltrated by an anonymous stranger, Hannah's life slowly but surely turns into a thriller that will blur the boundaries between real danger and her inner demons. In her quest to confront the invisible enemy, Hannah re-establishes contact with her past and her equally repressed present.