Michal is a young, handsome architect who is always impeccably dressed and shaved. Everything in his life is in order, except in the field of love. But one day, three women named Agata, Julia and Michalina, turn Michal's quiet life upside down. He will have to choose the woman of his life, the one who is the most beautiful and most tempting--but it is so hard to decide.