Judyta's professional career is thriving. Her daughter Tosia will be taking her matriculation exams in a few months and Adam, her boyfriend, proposed to her. Despite the fact that he is planning to travel to the United States soon, Judyta is very happy. But when everything is finally going well for her, other problems arise. Judyta's family relations and her relationship with Adam are put to the test. Will her common sense and innate sense of humor overcome the difficulties?