Asmall village, where a Chinese film crew are convinced that "the Poles are the saddest nation of the world”. The director used ordinary people as extras to shoot his drama, including an accountant, a photographer, a salesperson and a porter. The rather eventless daily lives of these characters are filled with harmony and stability. From behind this monotonous routine individual dramas discreetly emerge, supposedly hidden behind the cloak of the past but whose traces are visible in each character.