Charles Price may have grown up with his father in the family shoe business, but he never thought that he would take his father's place. Yet, the untimely death of his father places in that position, only to learn that Price & Sons Shoes is failing. While in despair at his failed attempts to save the business, Charles has a chance encounter with the flamboyant drag queen cabaret singer, Lola. Her complaints about the inadequate footwear for her work combine with one of Charles' ex-employee's, Lauren, suggestion to change the product to create a desperate chance to save the business; make men's fetish footwear.