One day 11 year old Unna feels a stab of pain in her chest - she senses that her beloved Grandpa is in danger. Unna calls her grandfather, who has had a case of illness, and saves his life. At the hospital Unna's grandfather reveals that Unna has shaman blood in her veins and that the gift to heal has been passed on to her. Unna is the only person Grandpa can turn to for help. Grandpa tells Unna where to find the shaman's book and magic drum. When beaten three times, the drum will move its owner to another time and place, and so begins Unna's adventure in the Finnish Stone Age...