Twenty-four-year-old Olmo lives in his own world, made up of his father’s obsession for objects of every kind, without any apparent logic, that are accumulated, archived and classified. But the faraway presence of his mother will take things in a surprising direction. A fascinating and moving story on identity, memory and oblivion.