A crack team of battle-hardened mercenaries on a routine mission to protect a mysterious businessman through the no-man’s land of war-torn Eastern Europe. However, after he leads them to a long forgotten, underground outpost, they unwittingly reawaken a lurking terror that soon changes their mission from one of safe-guarding, to one of survival, as they desperately battle an enemy even they’ve never faced before.