James Bond before he holds his license to kill. But Bond is no less dangerous, and with two professional assassinations in quick succession, he is elevated to '00' status. Bond's first 007 mission takes him to Madagascar where he is to spy on a terrorist, Mollaka. Not everything goes to plan and Bond decides to investigate, independently of MI6, in order to track down the rest of the terrorist cell...