A young mother, Senada, loses her child in the Bosnian war. Many years later, today, she learns that her child is still alive: with adopted parents in Germany. She sets off on a search for Aida, her daughter. Using her own resources, she travels illegally to Germany. Her odyssey ends at the home of the German couple, Heinle. But Aida is no longer the small child of the past. Her name is now Kristina. Senada is disturbed by this realization. She slowly grasps the fact that she must say goodbye to the beautiful, peaceful dream that has long ago been stolen from her.