Beni’s dream is to become a great dancer in Europe, but when he arrives in Italy he is caught in a trap. Although promised that he will have his permit and working papers, he is not given them, and so is forced to dance in squalid clubs. Things get worse when he falls in love, and it looks as though his dream for dancing will never come true...