Féli is a 40-something underling in a huge multinational company in Africa. Against expectations, he's is made governor of the mining province of Zerbo, which is involved in a conflict with its powerful neighbours, the Krowas. He's Zerbo while his wife Mopaya is a Krowa, their son is called Little Prince. The new governor cannot officially introduce his Krowa-wife to his citizens. So he concocts a plan to keep his wife and son out of the public eye by hiding them in secret apartments of his new palace. Feli has a few enemies including the head of palace security who wants to be governor himself. So he enlists the help of a local beauty queen to win Feli's confidence.