Introduced to each other in the yard of their children’s school, the two 'official' couples Thomas and Carole and Lionel and Lisa hide a third secret partner. But when Lionel and Carole find out about the affairs of their respective partners, their reaction will be as determined as it is unexpected. After having contemplated murder and suicide, the two betrayed partners make a pact to spoil and destroy the passionate relationship between the two lovers in order to win back their husband and wife. Alas, nothing goes as planned, as with two men and two women several combinations are possible...