Beneath the streets of London, Roddy St. James is a pampered pet mouse who thinks he's got it made. But when a sewer rat named Sid the definition of 'low life' comes spewing out of the sink and decides it's his turn to enjoy the lap of luxury, Roddy schemes to rid himself of the pest by luring him into the loo for a dip in the whirlpool. Roddy's plan backfires when he inadvertently...