On a bleak Easter morning a boy, Simon, inadvertently causes a car crash, which kills the parents of a girl, Magda. Many years later, they meet again in a nightclub. She is now a successful, aggressive businesswoman and single mother; he is a train engineer. Initially, she is intrigued by this ordinary-looking man, who seems to know so much about her. Then, as she gets drawn deeper into his world, she is both shocked and intrigued by her very strange guardian angel.