It's just another day at school for West London teenagers Trife Jay and Moony: beatings in the classroom, sex on the playing field and drugs in the schoolyard. But things are about to flip sharply for this tight trio and their crowd. With school cancelled following the tragic suicide of bullied pupil Katie, the teenagers are all forced to face their own responsibilities and blame for the situations they have got themselves into. 15-year-old Trife is facing a crossroads in his life. His uncle is tempting him with fast money, easy women and the gangster lifestyle; while his girlfriend Alisa offers an escape to what she promises will be a better life. Trife must make a choice. But with word spreading that Alisa has slept with someone else, will he make the right one?