16-year-old Ann feels all alone in her family. In a fit of anger, Ann “prays” to Satan for her baby brother to die. As it happens, the baby becomes ill. Ann is gripped by feelings of guilt and wants to take back her prayer. She turns to the church, a psychic and a local band of Satanists. The infant does not improve but Ann makes a friend—someone to look out for.