An English couple and a photographer head off for their holidays to La Isla Verde, a remote Mexican island, in the hope that Paul can finish the children´s book that he´s writing. On arrival, they're perturbed to discover that they are the only adults on the island. The town where they´ve landed is inhabited only by children, who silently stare at them with eerie smiles.