Several paths around a serial knife killer a worshipper of women’s bodies who believes he is to blame for the chaos in the world. This threat interferes in the destinies of petty criminals Marge and Thomas, taxi driver Marius who takes photos for the police, Léo who overdoses himself, and rebel Sabine who vaunts herself at a nightclub; night owls who by accident find themselves at the heart of a dark battle between Good and Evil.