Discovering that her lover is already married, Dora, a 30 year-old playwright, decides to give up on men. She focuses on satisfying her own desire to have a child and starts to look for a donor. First left to chance, her search then narrows to the men around her, at the theatre at which she works and the kebab stand near home.