Paula, an arts teacher and her husband Jarkko Tiensuu, a family therapist for the parish have tried to have a child for some years. Helena and her husband Mikko Raski are career-oriented people, who both work at an IT company. Their relationship is fine until Helena suddenly wants to have a child. The destinies of these couples get mixed in surprising ways after Helena and Paula run into each other at a class reunion. Paula gets pregnant after yet another embryo transfer. Helena on the other hand finds out by accident that Mikko is sterile. Helena's obsessive dream of a child frightens Mikko to move out. Paula has a miscarriage and she collapses. Helena visits the therapist Jarkko unaware that he is Paula's husband. They wind up making love and Helena gets pregnant.