The world is running out of oil and a network of undergrounds has been connected, creating a gigantic web beneath Europe. Roger from Farsta (a suburb of Stockholm) tries to stay away from the underground but when he finds out his life is being controlled in every detail he sets out to break free. To suceed he will need the help of super-model Nina.