Tuur and Emma's golden wedding anniversary is a red-letter day for Emma but it doesn't have the same meaning for Tuur. Midway into the party he can't take anymore and walks out, leaving behind not just Emma but his bed-ridden sister, Gerda, who lives upstairs. What really causes problems, however, is that Tuur chooses to go and stay with the black sheep of the family: Josée, a lesbian who lives and performs in a cabaret show with her partner, Odette. ..