The "Honorable" Bonolis takes orders from the higher-ups of the Church while cheating on his wife, fostering a relationship with a stunning starlet. The bright lights of Rome, the capital of Italian politics and show business, seem under threat of scandal, compelling the parliamentarian to take action in the form of ruthlessly manipulating his chauffer.