At the beginning, in Portugal, melancholic French woman Sara meets failed director Paul. The story continues in a rural French town where drug-addicted musician Nina crosses paths with Yves, who is in his forties and has no lust for life. The film’s final scenes are in Paris. There Paul’s wife, Hélène, and police officer, Vince, who is investigating a drug trafficking case between France and Portugal, meet in a hospital where Hélène has brought her grandson for an emergency and where Vince’s wife is in a coma.