The owner of an IT firm wants to sell out. The trouble is that when he established his firm he invented a non-existent company president to hide behind when unpopular steps needed taking. When the potential purchaser insists on negotiating with the 'president' face to face, the owner has to take on a failed actor to play the part. The actor suddenly discovers he is a pawn in a game that goes on to sorely test his (lack of) moral fibre.