Ex Boxer TOM is on the ropes. His promising fight career is long over thanks to an eye injury, his marriage is on the rocks and he is broke. When a chance encounter at the gym leads to the offer of work as a doorman at a run down nightclub, the jury is out on whether he has taken a step on the road to redemption or finally hit the self-destruct button.